lørdag 14. august 2010

Dagens makeup: Saturday Night Fever


Trenger vel ikke å fortelle at min favorittfarge er rosa? Jeg elsker alle rosafarger, det er så gøy å prøve ut ulike kombinasjoner. Never mind bad hair day:)

Dette har jeg brukt:

Ansikt:
MK flytende foundations
i.d. mineralfoundation
i.d. solpudder
i.d. mineral veil
i.d. consealer
MK matt solpudder
MK blush




NYX hvit jumbo eye pencil (perfekt base)
Hvit matt øyeskygge fra bodyshop
Dior brynfarge
Loreal flytende eyeliner
Loreal mascara
Punktvipper fra Vita






Lepper:
Lipliner, leppestift og gloss fra MK



Hva synes du?









5 kommentarer:

  1. Åh, så lekkert med punktvippene!:-D

    SvarSlett
  2. Takk Laila, jeg har helt gitt opp hele løsvipper, får dem aldri til å sitte pent. Punktvipper synes jeg er mye letter å jobbe med og veldig enkelt å korrigere om det er en som ikke sitter som den skal:)

    SvarSlett
  3. Jeg skjønner hva du mener, løsvipper er ingen enkel sak. Men hjelper selfølgelig en stor del om løsvippene er av god kvalitet og limen du velger å bruke selvsagt. Vi liker punktvipper!:-) Heller ikke er det krise om du skulle miste en, men løsner halve løsvipperemsen er det en annen sak!:-P

    SvarSlett