Å sminke seg om en avatar er en var en liten utfordring skal jeg si...de har jo mildt sagt en litt pussig ansiktsform og det er ikke like lett å få til. Jeg møtte på en utfordring med min nye svarte øyeskygge som plutselig fant ut at den skulle være gullfarget(!) istedet. Så det ble en blå og gullfarget avatar denne gangen;) Jeg sliter også litt med den hvite krembasen min som dessverre er helt uttørket og umulig å jobbe med.
Slik gjør du det:
Legg hvit krembase over hele ansiktet, husk lepper og øyelokk.
Velg en lys blå farge og påfør hele ansiktet med en stor fluffy kost.
Bruk en svart eller mørkblå øyeskygge, eller som i mitt tilfelle gullsvart (?) og jobb med skygger. Prøv å lage en illusjon om en bred nese ved å skyggelegge lenger ute mot kinnet. Husk å blende godt!
Legg en blank lipgloss på leppene og påfør deretter en blå øyeskygge med kost.
Langt i fra perfect, men gir i hvertfall en liten pekepinn på hvordan man kan gjøre det:-)
Hva skal du kle deg ut som til Halloween?
Viser innlegg med etiketten Halloween. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Halloween. Vis alle innlegg
lørdag 16. oktober 2010
fredag 15. oktober 2010
Hva du trenger til den perfekte halloweensminken

Ansiktsmaling: Du kommer langt med fargene sort og hvitt. Den hvite er også super og bruke som blender til andre øyeskyggefarger.
Latex: Et must for å skape dramatiske såreffekter.
Hvitt pudder: Et bra alternativ til fet ansiktsmaling.
Crazy Lens: Dette er virkelig prikken over i'en til å gi deg et dramatisk og spennende uttrykk! Finn noen som passer til looken! Disse koster 349 i butikk
Latex remover: Husk for all del å kjøpe middel til å fjerne latex'en så du ikke skader huden din.
Blod: Må man ha, hva er vel halloween uten blod??
Abonner på:
Innlegg (Atom)




