Viser innlegg med etiketten makeover. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten makeover. Vis alle innlegg

tirsdag 13. juli 2010

Makeover - Tina før og etter bilder

Navn: Tina

Alder: 42

Mine kommentarer:
Tina har flott hud, men er litt mørk under øynene og har veldig lys farge på vipper og bryn. Brukte god tid på øynene for å fremheve de flotte grønne øynene. En god concealer hjalp til å skjule de mørke ringene litt skygge og blush fikk frem det beste i huden hennes. Tina har også et vakker, tykt, krøllete hår, men hun hadde lyst at jeg skulle rette det for henne da det er litt vanskelig å få til på egenhånd.

Tinas kommentarer:
Jeg likte veldig godt at øynene ble godt større og mer markert. Synes det var kjempegøy å rette håret. Det har jeg bare gjort en gang tidligere og det er minst 10 år siden. Nå har jeg mest lyst å gå på byen, men først skal jeg shoppe inn litt makeup-utstyr etter å ha lært meg noen nye teknikker:)

Tusen takk for at du stilte opp Tina! Det var kjempegøy og jeg synes virkelig du "ble ny":)

Hva synes du? (Klikk på bildet for større versjon.)

Klem fra Linn

P.S jeg redigerer aldri bildene mine utover å småjustere litt på lysinnstillinger.

mandag 12. juli 2010

Makeover - Renate før og etter bilder

Navn: Renate

Alder: 38

Mine Kommentarer:
Renate har i utgangspunktet flott hud, men den er rødsmusset og er noe oljete. Først fikk hun en god rens og skrubb etterfulgt av en god primer for både ansiktet og øynene. Deretter fulgte MK foundation og I.D. concealer. Concealeren brukte jeg under øynene, kinnene og rundt nesepartiet. På øyelokkene har jeg brukt farger fra Christian Dior paletten Smoky Eyes. Pudder og solpudder fra I.D., blush fra MK.

Håret hennes har fått en omgang med BioSilk, dust it og rettetang fra Thomas Hill.


Renates Kommentarer:
Jeg likte spesielt godt huden, fargen ble jevn uten at jeg følte at jeg hadde et tonn sminke på meg. Den ser nesten "airbrushet" ut og den føles lett og sommerfrisk. Jeg digget løsvipper, gav meg mye mer fylde rundt øynene. Nå skal jeg ut på shopping etter løsvipper, sminkekoster og rettetang.

Tusen takk for at du stilte opp Renate! Du var en super modell!

Klikk på bildene for større versjon.

Klem fra Linn