Hva ønsker du at jeg skal skrive om? Hvordan ønsker du at bloggen skal se ut? Hvilke emner vil du ha mer eller mindre av? Hva gjør jeg bra og hva gjør jeg dårlig?
Legg igjen en kommentar med dine tips til meg og jeg trekker en heldig vinner som stikker av med en Mary Kay Foundation Beige 302. Vinneren trekkes 16. oktober
Bildet er lånt fra marykay.com
GOD HELG!
Klem fra Linn

