Viser innlegg med etiketten Konkurranse. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Konkurranse. Vis alle innlegg

fredag 7. oktober 2011

Konkurranse: Hjelp meg å bli bedre - vinn Mary Kay Foundation

Jeg har lyst å ta opp bloggingen igjen og søker din hjelp!

Hva ønsker du at jeg skal skrive om? Hvordan ønsker du at bloggen skal se ut? Hvilke emner vil du ha mer eller mindre av? Hva gjør jeg bra og hva gjør jeg dårlig?

Legg igjen en kommentar med dine tips til meg og jeg trekker en heldig vinner som stikker av med en Mary Kay Foundation Beige 302. Vinneren trekkes 16. oktober

Bildet er lånt fra marykay.com

GOD HELG!

Klem fra Linn

onsdag 14. juli 2010

Gratulerer!

Gratulerer til Marianne som har vunnet mineralpudder fra MK, du har fått en mail av meg!

Jeg brukte http://www.randomnumbergenerator.com/default.asp til å generere et automatisk nummer hvor tallet jeg fikk var nummeret til Marianne sin kommentar, fair and square:)

Ha en strålende kveld!

Mvh
Linn

mandag 12. juli 2010

Konkurranse - Vinn mineralpudder!

Legg igjen en hilsen i kommentarfeltet og fortell meg hva du ønsker å lese mer om på bloggen, evt hva som er bra, dårlig eller hva du savner.

På onsdag trekker jeg ut en heldig vinner av en krukke med mineralpudder fra Mary Kay. Jeg har pudderet i flere nyanser så vi finner sikkert en som passer din hudtone:)

Lykke til!
Mandagsklem fra Linn

EDIT: Konukurransen er avsluttet og vinneren har fått en mail av meg:) Takk for koselige kommentarer alle sammen