fredag 7. oktober 2011

Konkurranse: Hjelp meg å bli bedre - vinn Mary Kay Foundation

Jeg har lyst å ta opp bloggingen igjen og søker din hjelp!

Hva ønsker du at jeg skal skrive om? Hvordan ønsker du at bloggen skal se ut? Hvilke emner vil du ha mer eller mindre av? Hva gjør jeg bra og hva gjør jeg dårlig?

Legg igjen en kommentar med dine tips til meg og jeg trekker en heldig vinner som stikker av med en Mary Kay Foundation Beige 302. Vinneren trekkes 16. oktober

Bildet er lånt fra marykay.com

GOD HELG!

Klem fra Linn

8 kommentarer:

  1. Synes bloggen din ser veldig bra ut allerede. Og personlig så er jeg opptatt av skjønnhet, så det er alltid greit å lese andre sine meninger :D

    Synes du tar flotte bilder, noe som minner meg på at jeg gjerne vil spørre deg hvilket kamera du bruker :)

    Jeg foretrekker definitivt produktomtaler :):)

    Stå på! Og god helg ;D

    SvarSlett
  2. Så bra at du er tilbake!
    Jeg holdt på å fjerne bloggen din fra bloglovin subscriptionsene mine, men jeg håpet at du skulle komme tilbake. Hurra!

    Jeg uker utseende på bloggen, lyse fine farger. Jeg synes kanskje det er litt rotete og forstyrrende med tekst på begge sider av innlegget hvis jeg skal komme med litt konstruktiv kritikk.
    Jeg synes du skriver bra norsk og det er viktig for at jeg skal følge en blogg!
    Du tar fine bilder, har samme farger som meg og omtaler produkter jeg liker eller er interessert i.

    I en blogg liker jeg omtaler, tips, dagens sminke, inspirasjonsbilder... Det er du jo flink på allerede. Keep up the good work!

    SvarSlett
  3. Jeg liker forresten Månedens favoritter innlegg! Gøy å lese hva andre har brukt av produkter i måneden som hat vært.

    SvarSlett
  4. @Line:
    Puh, flaks at jeg akkurat slapp å bli fjernet da;-) Tusen takk for veldig god og konstruktiv tilbakemelding. Tipsene skal jeg ta med meg på vien videre!

    SvarSlett
  5. @Yasi:
    Tusen takk for tips!
    Jeg bruker Canon EOS 40D og Canon EFS 17-85mm objektiv:-)

    SvarSlett
  6. @Line:
    Grattis! Det ble en knepen seier i kamp mellom deg og Yasi som ble avgjort ved en tilfeldig loddtrekning.
    Send meg navn og adresse til sminketips@gripne.no så sender jeg deg premien i posten:-)

    Linn

    SvarSlett
  7. Så gøy!
    Morsomt med pakke i posten. Håper fargen passer til meg
    Tusen takk Linn :)

    SvarSlett
  8. @Line: Gratulerer så mye! Pakken ble sendt med posten i går, håper den faller i smak.

    SvarSlett