mandag 17. januar 2011

Helgeshopping - prøver å finne ut om jeg liker NYX eller ikke

Etter de mildt sagt nedslående testresultatene av NYX make-up artist kit, ble jeg rett og slett litt forvirret. Jeg elsker jo NYX jumbo eye pencil, men jeg har ikke funnet noen andre NYXprodukter som jeg synes er like bra. Jeg gikk derfor optimistisk til verks og kjøpte inn flere NYX produkter for å finne ut en gang for alle om dette er et merke jeg liker eller ikke.

Jeg kunne jo rett og slett ikke fordra blusherne som var med i NYX make-up artist kit. Jeg er spent på om de løse blusherne er like dårlige i kvaliteten.

Har du noen erfaring med disse?


Glitter Eyeliner fra NYX, jeg er veldig spent på pigmentering og evt glitterdryss fra disse.
 Sminkefjerneren kan jo være verdt et forsøk. Har du prøvd den?
Mer glitterliner fra NYX, ble vel egentlig litt forelsket i forpakningen på denne så er spent på om innholdet lever opp til forventningene.
Og mens man først er nå og shopper så er det lett for at det havner litt uplanlagte varer i handlekurven også.
Er veldig spent på denne body bronzeren fra Milani.

Jeg har testet en pressed powder bronzer fra NYX og det var rett og slett en gigantisk nedtur. Jeg må huske å skrive et testinnlegg om den.
 Sparkling Eye Shadow fra Milani. Har ikke så mye å forsvare dette kjøpet med bortsett fra at nysgjerrigheten tok overhånd;-)
 Min flytende eyeliner er snart tom og da er det jo lov å kjøpe en ny en ikke sant?
Amuse Chapbalm: Dette er liksom fornuftkjøpet av dette lille shoppingraidet.
Litt usikker på hvordan jeg klarer det, men lypsyler har en tendens til å bare fordufte i vesken min.







Klem fra Linn

7 kommentarer:

  1. Jeg har (enda) ikke prøvd kremblushene fra NYX, men pudderblushene er gode. Det samme er glitterlinerne :-)

    SvarSlett
  2. Da gleder jeg meg til å prøve, håper jeg ikke blir skuffet:-) Ha en flott mandag!
    Klem fra Linn

    SvarSlett
  3. Eg elsker NYX sine øyeskygger. Bruker omtrent bare dem :) Øyevippene er også bra! Glitterliner (bilde nr 3).. de meg sånn dingeldangel på toppen, er også gode :) Eg har to stk. Svart og lilla ;)

    SvarSlett
  4. Jeg er veldig fornøyd med øyenskyggene, jumbo eye pencilene og leppeproduktene jeg har fra NYX. Har også noen løse pudderblusher som jeg ikke har testet enda. Spennende å se hva den endelige dommen blir. ;)

    SvarSlett
  5. Tror eg har lest igjennom så godt som hele bloggen din nå. Liker bloggen din, og håper du begynner å blogge igjen snart <3

    SvarSlett
  6. Jeg liker veldig godt NYX. :D

    SvarSlett
  7. @Elizabeth: Jeg lover å prøve å ta meg sammen. Blogginspirasjonen min dør litt om vinteren når det er mørkt og trist og så og si umulig å ta gode bilder. Men nå er våren her og jeg lover å ta meg kraftig sammen;-)

    Linn

    SvarSlett