onsdag 12. januar 2011

Test: Lola Prime Effects - Pure Pigment Infusion

Lola Prime effects pure pigment infusion er et produkt som på mange måter har kombinert elementer fra foundation, primer og fuktighetskrem.

Lola er nytt i sortimentet på ACW og da var det klart at dette måtte testes:-)

Den kan brukes alene, eller du kan blande den med primer, foundation eller bodylotion.
Jeg kjøpte den i fargen Pearl og fargen er rett og slett bare helt skjønn. Den er veldig lett i konsistensen og kan kanskje best sammenlignes med en lett dagkrem. Den er tilsatt A, B og C vitaminer og den beskytter huden din mot forurensning samtidig som den tilfører fuktighet.

Min mening:
Dette produktet digger jeg rett og slett! Jeg synes den gir for lite dekke til å bruke alene, spesielt nå om vinteren, men sammen med foundation gir den en nydelig glød til huden. Den blender seg veldig pent og gir en naturlig shimmer. Synes mange shimmerprodukter ser ut som look-at-me-jeg-har-badet-i-glitter, men det gjør altså ikke denne. I tillegg tørker den ikke ut huden, snarere tvert i mot. Huden min elsker denne!

Bildene lyver en del her, den er mye mer lett rosa/peach i fargen enn hva jeg klarte å lokke frem med kameralinsen.


Den er lett å påføre og trekker fort inn i huden. Den er også veldig drøy i bruk. Siden den er så tyntflytende kommer du langt med litt:-) Den lukter absolutt ingenting, og jeg kan heller ikke se at det er tilsatt parfyme i ingredienslisten

Den er også helt smashing om du blander den litt med bodylotion og smører på armer eller ben.

Pris: ca 70 kr på All Cosmetics Wholesale


+
Nydelig shimmer
Flott farge
Tørker ikke ut huden
Kan mixes med andre produkter
Huden min elsker den

-
Ikke så dekkende (selv om jeg personlig synes det er ok, men den fungerer ikke bra som foundation alene)
Skulle gjerne kjøpt den i større tube


Konklusjon: Denne kommer jeg definitivt til å kjøpe igjen!

Karakter: Det blir 5 kyss fra meg til Lola Prime Effects

3 kommentarer:

  1. Den ser spennende ut! Blir nok med i handlekurven på neste ACW-bestilling! Har du testet noe annet fra Lola?

    SvarSlett
  2. @Line: Jeg holder på å teste en kremblush fra Lola også. Skal se om jeg klarer å få ut en omtale om den iløpet av helgen:-) Dessuten har jeg veldig lyst å teste ut de der bodyshimmer greiene de har på ACW, de ser veldig spennende ut! Klem fra Linn

    SvarSlett
  3. Så bra! Har litt lyst til å teste blushen de har i stick på ACW:-) gleder meg til omtale.
    Bodyshimmerene er sikkert fine til sommeren (eller hvis man er litt brunere enn jeg er nå)

    SvarSlett