Viser innlegg med etiketten neglelakk. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten neglelakk. Vis alle innlegg

søndag 22. august 2010

Test: OPI neglelakk

Jeg kjøpe denne neglelakken hos en fristørsalong i stavanger for et års tid siden og jeg er forelsket:) Jeg er i utgangspunktet ikke noen stor fan av neglelakk, synes det er vanskelig å finne noen som er virkelig gode. Men jeg må si at OPI overrasket meg stort! Neglakken har en ganske flytende konsistens som gjør den lett å påføre uten at den tørker for fort slit at man får striper eller bobler. Penselen tar også med seg akkurat passe med lakk og kosten er tett og myk slik at det er enkelt å drive presisjonsarbeid:)
Fargen jeg har testet heter "Rosy Future". Jeg synes godt at pigmenteringen på denne kunne ha vært kraftigere. Jeg må på med 3 strøk før jeg begynner å nærme meg fargen på flasken. Jeg har aldri før vært borti en neglelakk som er så enkel å påføre i flere strøk uten ødelegge noe. Jeg har ekstremt liten tålmodighet med neglelakk så denne passer meg helt perfekt!
Lakken har en fantastisk glans og har meget god holdbarhet. Etter 5 dager er lakken fortsatt kjempefin ved normal slitasje
+
Lett å påføre
Fantastisk glans
God holdbarhet

_
Litt svakt pigmentert





Pris: ca 160 kr

Karakter:

P.S. Nå skal jeg på jobbseminar i 3 dager og kan ikke garantere at jeg rekker så skrive noe før onsdag, men jeg skal prøve så godt jeg kan:)