Fargen jeg har testet heter "Rosy Future". Jeg synes godt at pigmenteringen på denne kunne ha vært kraftigere. Jeg må på med 3 strøk før jeg begynner å nærme meg fargen på flasken. Jeg har aldri før vært borti en neglelakk som er så enkel å påføre i flere strøk uten ødelegge noe. Jeg har ekstremt liten tålmodighet med neglelakk så denne passer meg helt perfekt!
Lakken har en fantastisk glans og har meget god holdbarhet. Etter 5 dager er lakken fortsatt kjempefin ved normal slitasje+
Lett å påføre
Fantastisk glans
God holdbarhet
_
Litt svakt pigmentert
Pris: ca 160 kr
Karakter:
P.S. Nå skal jeg på jobbseminar i 3 dager og kan ikke garantere at jeg rekker så skrive noe før onsdag, men jeg skal prøve så godt jeg kan:)
