torsdag 15. juli 2010

Test: Strømpebukse på sprayboks

Lei av strømpebukser som rakner? Tær som er fanget i strømper? Har du hørt om strømpebukse på boks? Jeg har testet airstockings.

Dette kjøpte jeg faktisk i fjor og har brukt det ganske mye, spesielt om sommeren. Sprayen kan vel nærmest sammenlignes med en foundation eller en concealer. Den jevner huden din slik at du får en jevn og flott farge på bena. Har du bare føtter i sandaler er dette et must i sommer

Slik bruker du den:

Ryst flasken, spray på et jevnt tynt lag og fordel sprayen med hendene. Husk å vaske hendene etter påføring. Den etterlater lite skjolder og jeg ble kanskje mest overrasket over hvor bra porene ble dekket og hvor jevn hudfargen ble.

Jeg har masse arr på bena da jeg har en hudlidelse som heter Lichen, men sprayen dekker rimelig godt mine arrete ben:)

Jeg anbefaler å påføre en fuktighetsfrem før du sprayer, vent 10 minutter og så spray. Dette hindrer at sprayen tørker ut huden og påføringen blir jevn og fin. Det blir ikke noe gris eller kliss! Den tørker kjempefort, kan på ingen måte sammenlignes med selvbruningskrem.

Sprayen er vannfast, og den vaskes av med såpe i dusjen.



Jeg kjøpte min på her på Ebay, jeg kjøpte 2 bokser og betalte ca 200 kr inkludert frakt.


Tips: Har du sjenerende myggstikk eller blåmerker på bena dekker/jevner sprayen dette kjempegodt.


+
Super til sommerben
Billig
Vannfast
Dekker/forminsker porer, arr, ujevnheter og blåmerker
Føles lett og silkemyk


_

Kan kjennes litt tørr på huden om du ikke bruker fuktighetskrem som underlag


Karakter:

4 kommentarer:

  1. Hei.
    Flott informasjon du gir om sprayen.
    Jeg har tenkt å prøve meg på denne sprayen. Jeg har litt brune legger, men ønsker å fremheve brunfargen og få fram muslene i leggene. Hvilken farge anbefaler du at jeg bruker?

    Hilsen Rita.

    SvarSlett
  2. Hei Rita og takk for koselig kommentar:) Jeg kjøpte fargen terrakotta og jeg har ganske lys, gyllen hud. Så ville anbefalt deg å gå en nyanse eller 2 mørkere. Er du i stuss gå for den lyseste. Det er ikke en "brunkrem" men mer en foundation som skal jevne ut og fremheve din egen hudfarge:) Jeg fant ikke produktet hos selgeren på Ebay lenger og klarer ikke helt å huske hvor mange nyanser akkurat denne sprayen kom i så jeg sliter litt med å hjelpe deg med en konkret farge.
    Klem fra Linn

    SvarSlett
  3. Hei dette er en jente på 13 som heter julie jeg har prøvd den og den funker braaa ! <3 Digger bloggen din dette må du fortsette med <3

    SvarSlett
  4. Hei Julie
    Så kjekt å høre at du også liker den:-)
    Jeg skal prøve å bli flinkere å blogge, kors på halsen!

    Ha en flott dag og tusen takk for kommetar!

    Klem fra Linn

    SvarSlett