søndag 4. juli 2010

Test av hårkur - Schwarzkopf Gliss Deep Repair 19

Skadet og tørt hår trenger ekstra pleie og stell. Jeg har testet en billighårkur fra Schwarzkopf.

Jeg har extensions som uten riktig pleie gir hår som er tørrere enn enn en ørken. Jeg er derfor avhengig av god kuring.

Hårkuren påføres i fuktig nyvasket hår og skal virke i 5 minutter før den skylles ut.

Den inneholder forholdsvis mye parfyme, hvilket jeg som allergiker lett reagerer på om jeg får det i hodebunnen. Nå skal ikke hårkurer i hodebunnden men i hårets lengder, men likevel greit å være obs på parfymeinnholdet.

Håret blir mykt og deilig, MEN det blir også tungt og flatt, nesten så det ser fett ut. Håret er så og si umulig å style etter ha brukt denne hårkuren. Derfor bruker jeg den kun når jeg ikke har planer om å gå ut om kvelden;)

Jeg kommer nok ikke til å kjøpe en ny når den er tom for å si det sånn...



+
Gir mykt hår
Billig
Håret blir lett å gre



-
Håret blir tungt og flatt
Vanskelig å style etter kur
Må skylles ut
Mye parfyme



Karakter:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar