fredag 2. juli 2010

Børster fra Sigma makeup


Jeg har lest så utrolig mye positivt om makeupbørstene fra Sigma, så jeg bare måtte ut å shoppe litt.
Godt verktøy er jo halve jobben sies det.


Jeg betalte $69 for 12 børster, dvs ca 445 kr. Kan høres mye ut, men det er jo bare 37 kr pr børste. Tar man godt vare på dem og renser dem så holder de jo en liten evighet.

Børstene kan kjøpes på Sigmamakeup.com


Gleder meg til å prøve dem ut, kommer med en utfyllende produkttest når de dumper ned i postkassen:) Har du funnet dem billigere noen steder så tips meg gjerne.

3 kommentarer:

  1. Jeg venter på de samme børstene nå, og gleder meg som en liten unge! Og det finnes ingen steder som selger dem billigere, da de foreløpig kun selges på Sigmas egen nettside :-)

    Er selvfølgelig mulig at du finner på Ebay, men det er nok mye fake ute og går!

    Tone Ånes
    www.tanes.blogg.no

    SvarSlett
  2. Hei Tone, synes aldri postgangen er så treg som når man venter på noe spennende i postkassen:) Fortell meg gjerne om dine erfaringer når du har fått børstene:)
    Ebay er jeg også skeptisk til, shopper sjeldent merkevarer uten å gjøre grundig research om selgeren først:)
    Ha en strålende søndag! Klem fra Linn

    SvarSlett
  3. Tusen takk! :-) Skal absolutt få delt mine erfaringer når børstene endelig kommer!

    Selv har jeg kun gode erfaringen med Ebay, men jeg er selvfølgelig veldig nøye på hvem jeg handler fra :-)

    Ha en strålende mandag ;)

    SvarSlett