tirsdag 6. juli 2010

Sigmakostene er ankommet!

Hurra! Jeg elsker rask postgang! I dag dumpet disse flott børstene ned i posten fra Sigma. Jeg gleder meg som et lite barn på julaften til å få testet dem ut. Med i forsendelsen var også en liten gave, en praktisk liten reisebørste:) Heldigvis for meg så klarer jeg å glede meg over små ting i livet.


Nå har alle børstene fått seg en vask og ligger til tørk på badet. Førsteinnntrykket et at dette er børster av høy kvalitet, de kjennes silkemyk mot huden. En mer utfyllende test kommer så snart de er tørket:)

2 kommentarer:

  1. Du gjettet helt korrekt, mine er også kommet! *lykkelig hvin*

    Og når det gjelder kommentaren; jeg har ikke slettet den nei, trodde kanskje at du gjorde det, så da må det nok være tekniske problemer, eventuelt bloggspøkelser som leker med kommentarene :-)

    SvarSlett
  2. Har undersøkt litt og det viser seg at blogger har hatt tekniske problemer. Ikke rart jeg ikke skjønte hva som skjedde. Men nå ser alt ut til å være i orden. Fortell meg gjerne hva du synes om Sigmabørstene dine når du har fått tatt dem i bruk:) Klem fra Linn

    SvarSlett