mandag 12. juli 2010

Konkurranse - Vinn mineralpudder!

Legg igjen en hilsen i kommentarfeltet og fortell meg hva du ønsker å lese mer om på bloggen, evt hva som er bra, dårlig eller hva du savner.

På onsdag trekker jeg ut en heldig vinner av en krukke med mineralpudder fra Mary Kay. Jeg har pudderet i flere nyanser så vi finner sikkert en som passer din hudtone:)

Lykke til!
Mandagsklem fra Linn

EDIT: Konukurransen er avsluttet og vinneren har fått en mail av meg:) Takk for koselige kommentarer alle sammen

13 kommentarer:

  1. Jeg kunne tenkt med flere innlegg om hvordan man skal sminke seg spesielt. Da tenker jeg på litt ekstremt og fargerikt, litt abstrakt :)

    SvarSlett
  2. Hei.
    Synes jeg finner veldig mye bra her inne på bloggen:)
    Akkuratt nå er jeg mest opptatt av
    - hvordan beskytte håret riktig i solen
    - bevare brunfargen
    - fotpleie
    så kansje litt mer om det
    Ha en flott sommer:)

    SvarSlett
  3. Supert med test av ulike produkter, så det bør du fortsette med.
    God sommer videre :)

    Hilsen Bente

    SvarSlett
  4. Haha, jeg kommenterte jo om dette på det forrige innlegget jeg. For å gjenta meg selv: Jeg er glad i pristestene og omtalene. Skriv gjerne litt om gode og dårlige ingredienser om du har peiling på slikt, og anbefal gjerne både hud- og hårprodukter i tillegg til sminke :-)

    SvarSlett
  5. Jeg liker tester innenfor forskjellige produkter, slik at jeg lettere slipper unna bomkjøp!

    jorisk1@hotmail.com

    SvarSlett
  6. ønsker og lese mer om tester av forskjellige sminke/hudpleie produkter.samt litt mer om hva som passer til forskjellige hudtoner (varm/kald)

    snubis@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Jeg liker å lese om testing av forskjellige produkter):

    lin.stra@yahoo.no

    Line

    SvarSlett
  8. Liker veldig godt alle testene dine! Vil gjerne vite litt sminketips! Og videoblogging er en fine måte å vise fram produkter og hvordan du gjør ting..osv.. :D Bare ett forslag altså!

    SvarSlett
  9. Testene dine virker seriøse og bra!Håper du har en variant for meg,"godt mørnet ungdom" 61 år,om "kjødet" iblant er skrøpelig er sjelen ung.LYKKE TIL VIDERE!SMIL og masse gode sommerønsker fra Ulla-Mona!
    P.s.Vil anbefale til unge venninner og barnebarn også!

    SvarSlett
  10. @frkreum: En felles tysnesværing!(?) Tilfeldig at du snublet innom bloggen min? Jeg er ikke 100% tysnesværing, men hele slekten min kommer derfra og jeg har hytte i Lundegrend:)

    @Ulla-Mona: Hundemenneske du også:) Jeg noterer meg helt klart tipset ditt! Makeup og hudpleie er for alle uansett alder. Skal komme med noen tips til "voksen" hud:)

    SvarSlett
  11. Hiver meg på jeg Linn....trenger jo noe ny sminke nå etter at jeg har fått "smaken på å bli ny" ;)
    Ellers er det en super blogg for oss som bruker 5 min på sminke, men gjerne skulle fått noen flere tips.

    Klem

    SvarSlett
  12. Så gøy :) Jeg er nok ikke derfra men samboeren min er det! Svigers bor jo i Lundegrend! Kult :)
    Bare satt å surfa på nett og dumpa innom bloggen! likte bloggen og prøver vinnerlykken :)

    SvarSlett
  13. Håper jeg ikke er for sen til å være med!!!!!!!! :-)

    SvarSlett