tirsdag 13. juli 2010

Makeover - Tina før og etter bilder

Navn: Tina

Alder: 42

Mine kommentarer:
Tina har flott hud, men er litt mørk under øynene og har veldig lys farge på vipper og bryn. Brukte god tid på øynene for å fremheve de flotte grønne øynene. En god concealer hjalp til å skjule de mørke ringene litt skygge og blush fikk frem det beste i huden hennes. Tina har også et vakker, tykt, krøllete hår, men hun hadde lyst at jeg skulle rette det for henne da det er litt vanskelig å få til på egenhånd.

Tinas kommentarer:
Jeg likte veldig godt at øynene ble godt større og mer markert. Synes det var kjempegøy å rette håret. Det har jeg bare gjort en gang tidligere og det er minst 10 år siden. Nå har jeg mest lyst å gå på byen, men først skal jeg shoppe inn litt makeup-utstyr etter å ha lært meg noen nye teknikker:)

Tusen takk for at du stilte opp Tina! Det var kjempegøy og jeg synes virkelig du "ble ny":)

Hva synes du? (Klikk på bildet for større versjon.)

Klem fra Linn

P.S jeg redigerer aldri bildene mine utover å småjustere litt på lysinnstillinger.

5 kommentarer:

  1. Jeg er VELDIG fornøyd! Du er herved min faste stylist når jeg skal på fest;)

    Klem Tina :)

    SvarSlett
  2. Den er god Tina, det var kjempegøy å jobbe med deg:) En perfekt modell!

    SvarSlett
  3. Nydlig!:-) Rart hvor mye hår kan forandre en person, når en går fra krøller til rett eller omvendt!:-P At hun fikk litt mer markerte bryn gjorde utrolig mye!

    SvarSlett
  4. @Laila: Ja det er rart hvordan summen av små og store ting utgjør så stor forskjell:)

    SvarSlett
  5. Kjempefint ble det. Tina var en flott modell og du har gjort en god jobb Linn. Det utgangspunktet må jo være en hver stylists drøm. Du har nok større utfordringer foran deg tenker jeg...

    SvarSlett