søndag 11. juli 2010

Hva ønsker du jeg skal skrive om?

Beklager lite blogging i helgen, jeg har vært på leting etter ungdomskilden. Helt på Statt i Selje måtte jeg, du vet, stedet du bare hører om i værmeldingen. På et kloster, på en øy, midt ut i havgapet stammer legenden om Sunniva fra. Der er det en kilde som de kaller Sunnivakilden. Om man kneler foran den, og drikker 3 slurker med høyre hånd skal man bli friskere, klokere, yngre og ikke minst penere.
Så lørdag fant du meg altså knelende foran denne kilden, dårlig med nettdekning så det ble ingen blogging derfra.

Om jeg ble penere eller yngre skal ikke jeg bedømme, men at vann er både sunt og godt kan ingen krangle på:)

Denne bloggen er jo helt "nyfødt" og jeg vil gjerne høre hva dere vil at jeg skal skrive om. Hva liker dere best? Produkttester, pristester, dagens make up, hudpleie eller vil dere at jeg skal skrive om noe helt annet?

Før/Etter bilder kommer i løpet av uken, det har vært litt vanskelig å finne modeller midt i fellesferien:)

Jeg setter utrolig stor pris på innspill fra dere. Både ris og ros blir verdsatt! Tenkte jeg skulle kjøre i gang en konkurranse i morgen, hvor den som har det beste tipset blir belønnet med mineralpudder fra MK, hvordan høres det ut?

Håper du har en strålende søndag:)

Stor klem fra Linn

1 kommentar:

  1. Pristestene dine liker jeg kjempegodt! Og omtalene :-)

    Jeg synes egentlig bare du skal fortsette som du gjør, jeg!

    SvarSlett