mandag 12. juli 2010

Makeover - Renate før og etter bilder

Navn: Renate

Alder: 38

Mine Kommentarer:
Renate har i utgangspunktet flott hud, men den er rødsmusset og er noe oljete. Først fikk hun en god rens og skrubb etterfulgt av en god primer for både ansiktet og øynene. Deretter fulgte MK foundation og I.D. concealer. Concealeren brukte jeg under øynene, kinnene og rundt nesepartiet. På øyelokkene har jeg brukt farger fra Christian Dior paletten Smoky Eyes. Pudder og solpudder fra I.D., blush fra MK.

Håret hennes har fått en omgang med BioSilk, dust it og rettetang fra Thomas Hill.


Renates Kommentarer:
Jeg likte spesielt godt huden, fargen ble jevn uten at jeg følte at jeg hadde et tonn sminke på meg. Den ser nesten "airbrushet" ut og den føles lett og sommerfrisk. Jeg digget løsvipper, gav meg mye mer fylde rundt øynene. Nå skal jeg ut på shopping etter løsvipper, sminkekoster og rettetang.

Tusen takk for at du stilte opp Renate! Du var en super modell!

Klikk på bildene for større versjon.

Klem fra Linn

3 kommentarer:

  1. Spennende med make- over!:-) Veldig fint sminket!

    SvarSlett
  2. Nyyyydelig! Renate ble (og var også fra før, for den saks skyld) kjempeflott, jo :-)

    SvarSlett
  3. @Laila: Tusen takk, det kommer flere makeovers fremover

    @Tone: Tusen takk, ja Renate hadde et flott utganspunkt så min jobb ble ikke så vanskelig;)

    SvarSlett