søndag 9. januar 2011

NYX Jumbo Eye Pencil - Milk

 NYX Jumbo Eye Pencil i fargen "Milk" er en av mine absolutte sminkefavoritter. Dette er et av få produkter som er i daglig bruk. Den er kremet i konsistensen og fargen Milk er helt perfekt som base for andre øyeskygger og gjør at fargene blir mer tydelig og gjør blending blir en lek:-)

Den kan kjøpes på Cherryculture for ca 21 kr. Cherryculture skriver også ned verdien på forsendelsen slik at du mest sannsynlig slipper unna toll og mva om du kjøper for mer enn 200 kr:-)

Har du er favorittfarge i NYX Jumbo Eye Pencil?

5 kommentarer:

  1. Cottage cheese og iced mocha er mine favoritter!
    Milk var utsolgt da jeg skulle bestille, så jeg gikk for cottage cheese istedet veldig fornøyd med den!

    SvarSlett
  2. @Line: Da har jeg notert Cottage Cheese på handlelisten min:-) Gleder meg til å prøve, takk for tips!
    Klem fra Linn

    SvarSlett
  3. Det kan hende at eg bare var uheldig med skyggen eg brukte sammen med denne "pennen", men øyeskyggen begynte å stripe seg etter veldig kort tid! Har jo bare hørt positive ting om denne, så eg ble skuffet!

    SvarSlett
  4. @Elizabeth: Kremprodukter kan lett stripe seg om man ikke bruker en skikkelig primer under. Når jeg bruker kremprodukter på øynene bruker jeg alltid en god primer også pleier jeg også å gå over og duse ut kremskyggen for å fjerne overskudd som lett legger seg i linjene. Men ja, jeg skjønner problemstillingen ding:-)

    Linn

    SvarSlett
  5. *ding = din

    og hastverk er lastverk....;-)

    SvarSlett