søndag 23. oktober 2011

Test: Bobbi Brown Eyeliner Gel

Jeg har testet utallige eyelinere uten å finne min favoritt, det var før jeg testet Bobbi Brown sin gele-eyeliner. Denne MÅ du bare prøve!

Jeg elsker Bobbi Brown sine forpakninger, de ser rett og slett veldig lekre og ekslusive ut, og det er ingen unntak med denne eyelineren. Men selvfølgelig er det jo innholdet som teller og her skuffer ikke Bobbi Brown.

Dette er en gelebasert eyeliner som ser ut som en flytende eyeliner når den er påført. Den er utrolig lett å både påføre og jobbe med. Dersom du er nybegynner eller synes flytende eyelinere er vanskelige å jobbe med så er denne perfekt for deg!

Når du påfører den har du litt tid til å jobbe med den før den setter seg. Husk å jobbe raskt når du skal påføre denne for når denne først setter seg, så sitter den! 
Jeg pleier først å påføre linjen på ett øye og jobbe dette ferdig før jeg påfører neste øye, det er viktig å få jobbet den ut før den tørker.


Den er vann- og værbestandig og den smitter ikke av. Helt perfekt i ruskevær eller om sommeren når det er veldig varmt. Denne holder til du fjerner den med sminkefjerner! Fargen holder seg også meget godt over tid.

Denne eyelineren ble kåret til "Best of beauty" i Allure 2011 og beste flytende eyeliner av "the Knot"i 2010, så det er ikke bare jeg som har falt pladask for denne.
Testene kan du lese her:
Allure - "Best of beauty"
The Knot - Best liquid eyeliner

Tips: Dersom du lar lokket være lenge/mye av kan den fort tørke ut, så pass på å skru på lokket så fort som mulig etter bruk.
Jeg pleier å bruke en smal skrå-børste fra Sigma når jeg skal påføre denne, fungerer helt utmerket.


Pris: Ca 150 kr

+
Utrolig lett å jobbe med
Sitter eviglenge
Smitter ikke av
Vannavvisende
Drøy i bruk

-
Kan tørke ut

Konklusjon: Min favoritt og den varmeste anbefaling! Kommer aldri til å bytte!

Karakter: Velfortjent toppkarakter!



2 kommentarer: