mandag 24. oktober 2011

Den stoooore parfymetesten - kommer snart


Jeg elsker parfymer! Jeg elsker duften, flaskene, forpakningene, glamoren...absolutt alt ved dem...Mest sannsynlig fordi jeg er allergisk.

Av og til blåser jeg en lang marsj i hele allergien bare for å dufte himmel for en kveld....selv om jeg alltid angrer som en hund dagen etterpå når huden min sprekker opp i store sår..

Men nok om det, jeg tenkte jeg skulle prøve å skrive noen anmeldelser og anbefalinger om parfymene som bor på badet mitt.
Pr i dag er det 8 stykker, anmeldelser vil komme fortløpende så følg med:-)

Hvilken parfyme er din favoritt? Eller liker du å variere som meg?
Hvor mange parfymer er det egentlig vanlig å ha i skapet sitt?


Les omtale:
Chanel Chance


3 kommentarer:

  1. Parfymer er gøy!
    Jeg er heldigvis ikke allergisk:)
    Min favoritt er Noa fra Cacharel, den må jeg alltid ha hjemme! Andre favoritter er Flowerbomb, Elie Saab og Jade blossom fra Stila.
    Jeg har alltid hatt mange parfymer, har vel 15 stykker nå. Må bruke opp noen før jeg kan kjøpe fler..

    Blir fint å lese dine anmeldelser.

    SvarSlett
  2. Jeg elsker paryme, men jeg har desverre en del lukter som jeg ikke tåler i det hele tatt. Mine favoritter er Glow og Blue Glow by J-Lo, også Christina Aguilera sin. Den er siste er min absolutte favoritt for tiden!

    SvarSlett
  3. Jeg elsker parfymer, jeg har selv hatt to av de på disse bildene, touch of pink og Christina Aguilera sin Royal Desire, så skal jeg kjøpe Beyonce sin nye, Heat Rush, den er utrolig god

    SvarSlett