mandag 6. september 2010

Test: Dead Sea Spa Magik Salt Brushing

Denne har jeg vært ganske utålmodig med å fortelle dere om. Kjøpte en krukke med saltskrubb på feelunique for en måneds tid siden og dette må sies å være sommerens beste kjøp.

Den innholder deilige saltkrystaller som man masserer inn på tørr hud. Ja du leste riktig, tørr hud. (ikke i ansiktet)

Saltkrystallene "pusser" huden din slik at den kjennes glatt og babymyk. Krystallene løses sakte opp og du trenger bare litt vann for å skylle av det som er overflødig. I tillegg inneholder den kokusolje som gjør at huden rett og slett stråler! Vitamin E bidrar til å holde huden ung, og reparerer skader fortere. Jeg kan ikke få lovpriset dette produktet høyt nok!

Eneste negative, om jeg må nevne noe, er at den ikke kommer i 10-kilos sekker, hehe. Den går alt for fort tom, det går ikke an å bare bruke den av og til, man blir litt avhengig...

Denne er verdt hver krone!

Pris: Kr 120 ink frakt på feelunique

Karakter:

4 kommentarer:

  1. Hm, kanskje jeg må gi denne et forsøk da! Hvordan tror du slitne føtter liker denne?

    SvarSlett
  2. De kommer til å elske den:) Jeg er snart tom og må ut å kjøpe ny! Kan ikke forstå at det ikke går an å like denne, hehe

    SvarSlett
  3. Da får jeg gi den et forsøk når jeg kommer hjem! :-)

    SvarSlett
  4. @Tone: Fortell meg gjerne hva du synes om den:-) Klem fra Linn

    SvarSlett