torsdag 2. september 2010

Test: Leppestift theBalm Read my lips


Da var turen kommet for å skrive om min erfaringen med leppestift fra theBalm. Jeg har lenge jaktet  på en marilyn-monroe-rød leppestift og trodde jeg hadde gjort et scoop her.

Fargen jeg kjøpte heter "wanted" og er nr 3 fra venstre. Men her ble jeg skikkelig lurt. Fargen er langt mer plommerød med rosaskjær enn hva som er avbildet. Så det ble et bomkjøp denne gangen.

På den andre siden å elsker jeg hylsteret, rett og slett kjempekult og litt utradisjonelt.

Leppestiften er godt pigmentert og lett og påføre. Den sitter utrolig bra uten at den skjolder seg over tid og leppene føles ikke hverken tørre eller klissete. Så i rett farge så hadde jeg nok likt denne leppestiften. Den inneholder vitamin A og E samt oliven- og jojobaolje

Jeg synes også at mange leppestifter lukter litt guffent, men denne har en nøytral lukt som ikke plager nesen min:)

Pris: Ca 112 kr på feelunique

+
Lett å påføre
Godt pigmentert
Bra holdbarhet
Gir fukt

_
Fargekart som er helt på bærtur
Litt dyr


Karakter: 3 av 6

2 kommentarer:

  1. Du har sikkert funnet ut av det men viva la diva som selges på cubus har en fantastisk knallrød en, den har blå undertoner og gjør derfor at tennene ser hvitere ut i tilegg:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for tips Anonym:-) Det skal jeg sjekke ut!
    Jeg har forøvrig funnet meg en favoritt fra Loreal, jeg må huske å skrive et innlegg om den!
    Ha en flott dag!

    Klem fra Linn

    SvarSlett