tirsdag 12. oktober 2010

Jeg tester tannbleking

Tannbleking har jeg hørt mye om og lest mye om. Det finnes utrolig mange metoder og teknikker. Noen fungerer, andre fungerer ikke og enkelte metoder er rett og slett skadelig for tennene.

Så i min jakt etter kritthvite tenner har jeg tatt en prat med tannlegen min og skal nå teste ut hjemmebleking. Dette blir spennende!

Jeg har fått støpt myke gummiskinner som jeg skal sove med hver natt i 8 netter og jeg tenkte jeg skulle dele mine erfaringer med dere!

Følg med videre!

5 kommentarer:

  1. Spennende! Gleder meg til oppdateringer :-)

    SvarSlett
  2. Ja dette prosjektet er jeg også utrolig spent på:) Håper på gode resultater:-) Starter allerede i kveld! Lover å holde bloggen oppdatert om resultatene!

    SvarSlett
  3. @Tannbleking: En stor tja tror jeg vi må si. Var veldig fornøyd etter de første dagene, men så avtok effekten. I tillegg ble det etter hvert fryktelig mye ising og såre gummer:-(
    Tennene ble noen hakk lysere, men ikke holywood-hvit som jeg var ute etter, dessverre.
    Verdt pengene? Jeg ville nok svart nei på det:-(

    Klem fra Linn

    SvarSlett