onsdag 13. oktober 2010

Tannbleking - Resultater dag 1

Da er første natt med tannbleking overstått. Det har gått veldig greit. Gummiskinnene gikk helt fint å sove med og plaget meg lite. Man kan oppleve varierende grad av ising i tennene som følge av blekemiddelet og jeg kjente litt når jeg pusset tennene i kaldt vann i dag tidlig, håper det ikke utvikler seg til å bli alt for ille. Man kan også oppleve irritasjon i tannkjøtt og hals, men foreløpig har jeg ikke merket noe.
Så er det jo spørsmålet om man kan se forskjell på bare en dag? Bildene taler vel for seg selv...Man kan helt klart se at mye av det gule har forsvunnet og at tennene har fått en mye hvitere nyanse.

Jeg er veldig spent på å se hvordan det utvikler seg de neste dagene. Følg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar