onsdag 13. oktober 2010

Rosa sløyfe sminke

I går lagde Heidi Larsen et innlegg om Rosa Sløyfe Sminke og jeg ble så inspirert at jeg vil lage min egen versjon.
Oktober er rosa sløyfe måned og jeg vil være med å vise min støtte til forskning mot brystkreft. Visste du at 1 av 12 kvinner rammes av brystkreft i løpet av livet? Jeg kjenner personlig flere som har fått brystkreft. De har kjempet og overlevd, takket være forskning. Videre forskning er nødvendig for at enda flere skal overleve!
Oversvømmet av inspirasjon fra Heidi sendte jeg en mail til min arbeidsgiver og spurte om vi kunne ha en innsamlingsaksjon blant kundene våre og fikk JA på strak arm!
Les mer om den offisielle Rosa sløyfe-aksjonen på rosasloyfe.no.

Takk til Heidi som inspirerte meg!

Min versjon av Rosa Sløyfe Sminke:


Dette har jeg brukt:
Bobbi Brown Primer
Id  light mineralfoundation
Id Concealer
Bobbi Brown finishing powder
Dior eyebrow shadow
Lóreal lipgloss
MK blush
Max Faxtor mascara
NYX - white jumbo
Øyeskygge 49, 55 og 48 fra 88-paletten








4 kommentarer: