torsdag 7. oktober 2010

Test: Maria Nila Power Powder

Jeg har tidligere skrevet om Osis Dust it sin er et matt pulver som gir godt volum og tekstur i håret og klaget stort over den elendige doseringsløsningen som var på flasken. Jeg diskuterte dette med frisøren min og hun hadde et hett tips: Maria Nila Power Powder!
Her har de virkelig skjønt det! Flasken er rett og slett genial! Den inneholder luft så når du trykker på flasken "puffer" den ut en liten sky av pudder. Pudderet fordeler seg jevnt i håret og gjør stylingen lett som en lek. Den har også en helt genial tut som gjør at du kan sikte pulveret inn på de rette stedene.

Slik bruker du den:
Brukes i helt tørt hår. Løft håret seksjonsvis, pump en gang eller to på flasken pr seksjon slik at den puffer ut pulver nær hårrøttene. Påfør etter behov. Håret får god tekstur, masse volum og gjør styling lett som en lek.

Siden pulveret fordeles i en mye jevnere dose er det også mye enklere å vaske ut enn Osis Dust it.

Pris: Litt usikker på hva jeg betalte, men den koster kanskje rundt en hundrelapp?

+
Genial luftpumpe på flasken
Super tut, slik at du har kontroll på hvor du treffer
Lett å vaske ut
Fordeler seg jevnt i håret
Matter

-
Absolutt ingenting!


Karakter: Toppkarakter!

3 kommentarer:

  1. @Ingunn Margrete:
    Hei
    Jeg kjøpte den hos frisøren min Deva Frisør i Bergen.
    Du kan også kjøpe den på nett fra f.eks sverige her:
    http://www.beautynet.se/en/art/maria-nila-styling-power-powder-50ml.php
    Koster rundt 13 Euro:-)

    SvarSlett