mandag 11. oktober 2010

Test: Bobbi Brown Hydrating Face Cream




Jeg synes det er vanskelig å finne en god fuktighetkrem til ansiktet mitt med min fuktfattige hud. Som regel får man anbefalt noen fete kremer som gjør huden blank, fet og oljete. I tillegg så er det så og si umulig å legge bra makeup på en krem som er for fet og ikke trekker inn i huden.

På mitt shoppingraid i London plukket jeg med meg noen produkter fra Bobbi Browns nye hudpleieserie og da blant annet Hydrating Face Cream.

Førsteinntrykket er bra, jeg liker forpakningen og synes krukken har et tiltalende og nøytralt design. Jeg synes det er superpraktisk med plastikkrukker slik at min ikke risikerer å knuse krukken når man er på tur:-) Krukken er ganske stor og inneholder 50 ml. Husk å ALLTID bruke spatel i kremen slik at du ikke overfører bakterier fra fingrene.

Kremen er fyldig, uten å være fet. Den trekker lett inn i huden og er lett å legge makeup over. Huden min kjennes "rolig" etter å ha brukt dette produktet og jeg elsker at fuktighetskremen holder hele dagen. Huden blir ikke blank og kjennes ikke fet ut med denne kremen. Jeg får heller ingen urenheter av denne kremen så huden min kommer godt overens med den. Det jeg likte mest av alt er at den dufter himmelsk! Veldig anderledes og litt uvant duft, men jeg elsker den rett og slett!


Pris: Rundt 230 kr (i London)

+
Dufter himmelsk
Trekker lett inn i huden
Gir mye fukt uten å være fet
Holder hele dagen
Perfekt underlag for makeup

-
Kunne godt tenke meg en pumpeflaske istedet for krukke, men det er min personlige preferanse
Litt dyr

Karakter:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar