torsdag 30. desember 2010

Romjulsshopping

I hele desember har jeg shoppet julegaver til alle andre, og da er jo romjulen helt perfekt til å gjøre årets siste innkjøp til seg selv:-)



Jeg ble helt forelska i dette kittet fra NYX. Inneholder 35 øyeskygger, 3 bronzers, 5 blushers og 5 leppefarger.

$30 på Cherryculture.com








NYX Lippalette, dette har jeg ønsket meg kjempelenge!

Hele 96 leppefarger fra NYX, gleder meg som et lite barn;-)

$ 25 på Cherryculture.com








Måtte jo sjekke ut NYX sin body bronzer også, det er jo snart vår

$ 11 på CherryCulture.com




Etter bomkjøpet med Bobby Brown sitt finishing powder så kan jeg jo teste ut NYX sitt:-)

$13 på CherryCulture.com







LOLA Prime Effects Pure Pigment Infusion - Pearl.
Herregud, her må man trekke pusten og ta sats før man sier navnet på produktet

$ 10.99 på AWC









LOLA Creme Blush for cheeks og lips - Marseilles.

$ 9.99 på AWC








Japonesque Lash Replacement Tool

Jeg strever alltid så fælt med å feste hele vippremser og med en god porsjon skepsis bestemte jeg meg for å prøve denne fiffige innretningen her. Jeg kommer tilbake med et testinnlegg når jeg får den i posten.

$ 10 på AWC

2 kommentarer:

  1. Gøy :D (Spent på vippeassistenten, forresten!)

    SvarSlett
  2. Ja Tone, den er jeg også skikkelig spent på. Håper postbudet rasker på:-)

    SvarSlett