fredag 31. desember 2010

Dagens makeup: Casual Friday



Her har jeg lagt en enkel og lett makeup, som passer på jobb, på skolen eller på Cafe:-)
Jeg har brukt fargene 73, 85 og 80 fra 88-paletten og NYX white Jumbo eyepencil som base.
Våt eyeliner og en lett blush og lipgloss. Easypisy:-)


Jeg benytter samtidig anledningen til å ønske alle sammen et riktig godt nytt år! Jeg har som nyttårsforsett å bli flinkere med jevnlig blogglig så forhåpentligvis så får jeg testet mange nye og spennende produkter i 2011. Vi sees!

Nyttårsklem fra Linn

3 kommentarer:

  1. Det var en nydelig hverdagslook. Jeg har ikke fått testet ut bruntonene i paletten min enda, men ble inspirert til det nå :)

    Godt nytt år!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det Monica:-) Jeg har vanligvis et litt "anstrengt" forhold til bruntoner fordi jeg synes ofte det blir litt kjedelig og ordinært. Men til hverdags synes jeg det er helt perfect:-)
    Godt nytt år til deg også!

    Klem fra Linn

    SvarSlett