fredag 20. august 2010

Dagens Makeup: Freaky Friday - Twilight inspirert

Ingen hemmelighet at jeg har en liten crush på alt som heter vampyrer:) Var å så twilight forrige helg og følge meg litt inspirert i dag til å la makeupen gå i den retningen. Også utrolig morsomt til kostymeball, dette er på ingen måte hverdagssminke, jeg hadde sikkert skremt vannet av dem jeg hadde møtt;)


Har på Elf løsvipper og kan ikke få sagt høyt nok hvor mye jeg hater dem og hvor vanskelig de er å feste, så bare ignorer at de ikke helt sitter som de skal

Fiffige "fangs" som støpes fast på dine egne tenner fra Ebay. De ble levert i en egen mini likkiste, hehe. De kan gjenbrukes i opp til 1 år før man må smelte dem om. Kan drikke med dem på, men ikke spise. Monteres på 10 sekunder etter de er ferdigstøpt. Anbefales til kostymeball:)


1 kommentar:

  1. Det siste bildet var kjempekult! Likte sminken svært godt, den passet virkelig temaet. Leppefargen var perfekt til, ikke for kraftig, men nok farge til at den synes mot den lyse porselenshuden. Stort pluss :) Og tennene var jo genial!

    SvarSlett