torsdag 19. august 2010

Test: Max Factor Masterpiece High Definition Mascara

Jeg har testet mange ulike typer maskara opp gjennom, men faller alltid tilbake til min favoritt Max Factor Masterpiece High Definition Mascara. Denne er rett og slett helt fanastisk!

Børsten gjør hele utslaget, den består av en gummibørste som tar med seg akkurat passe mengde mascara ut av tuben og gjør det utrolig enkelt å påføre mascaraen uten at det klumper seg eller drysser. 

Mascaren er geleaktig som også bidrar til at den ikke drysser eller legger seg i klumper på øyevippene. Den separerer vippene godt og gir fantastisk volum og lengde. Den holder også godt på "krøllen" hele dagen.







Her er jeg helt uten noen sminke whatsoever. Ganske kjedelig i grunnen, små øyne og bleke øyevipper.







Her er jeg med maskaraen påført. Den gir enormt med volum og lengde til vippene. Her har jeg lagt 2 lag. Dersom du skal legge mer enn dette er det viktig at maskaraen får tørke 100% mellom strøkene da den har en tendens til å klumpe seg noe da og gi deg litt flueben. På bildene har jeg ikke krøllet øyevippene så de kunne nok sett litt penere ut.

Pris: Ca 100-120 i norsk butikk (mener jeg å huske)

+
Fantastisk volum
super lengde
Luktfri
Kladder ikke
Drysser ikke

_
Presterer ikke på topp om du ønsker mer enn 2 strøk

Konklusjon: Min surverene favoritt som jeg alltid vender tilbake til! Anbefales på det varmeste

Karakter: Full pott!

3 kommentarer:

  1. Den og masterpiece max er de to maskaraene jeg kjøper desidert oftest. Nå har jeg prøvd en del nytt i det siste, så er lenge siden sist, men trenger jeg ny maskara er det alltid en av disse! Rett og slett et supert produkt!

    SvarSlett
  2. Denne sverget jeg også til lenge lenge, men har funnet en ny favoritt i False Lash Effect, som også er fra MF, og synes den er enda bedre! Massevis av volum, vippene blir definerte og separerte, og den er lett å påføre. Et minus er at den ikke "holder på krøllen" så lenge som den burde, men den er likevel min abslutte favoritt :-)

    SvarSlett
  3. @Katrine: Så bra at det er flere som har oppdaget dette "lille vidunderet". Skal teste ut masterpiece max også, takk for tipset:)

    @Tone: Den har jeg ikke prøvd, men kjenner jeg må ut å shoppe mascaraer. Selv om jeg er superfornøyd med den jeg bruker så faller jeg alltid for fristelsen når jeg tror det finnes noe bedre der ute, hehe håpløst tilfelle jeg;) T

    SvarSlett