torsdag 12. august 2010

Nye tester - kommer snart

Jeg begynner å gå tom for en del produkter og har noen prosjekter på gang så jeg måtte ut på nettet og handle litt. Så fremover kommer det mange spennende omtaler:)



Lily Lolo mineral foudation


Dette merket gleder jeg meg til å teste. Det er uten bismuth, parfyme, parabener, syntetiske tilsetningsstoffer og preservativer.




132 kr på feelunique







Dead Sea Spa Magik Salt Brushing


Eksfolierende skrubb som skal få huden til å gløde:)


Kr 132 på feelunique








theBalm Read My Lips Lipstick


Knallrød leppestift, gru-gleder meg litt;)


Kr 143 på feelunique.







Burt's Bees Honey & Shea Butter

Jeg har faktisk aldri testet ut bodybutter før så dette blir litt spennende.


Kr 94 på feelunique






MD formulations facial cleanser
Kanebo'en min er snart tom, og jeg er ikke kjent for å være spesielt trofast mot merkene jeg bruker. Kanskje det skjer når jeg finner noe som "blows me away", men det har ikke skjedd pr dags dato.


Kr 264 på feelunique






Aqua Mirabilis
En bodybutter bar, jeg blir nysgjerrig.


Kr 94 på lushnorge.no







Brazened Honey


En detokserende fersk ansiktsmaske. Frisker opp sliten hud.

Kr 98 på lushnorge.no







Skin drink
Fuktighetskrem til huden, jeg er IKKE fornøyd med de jeg bruker i dag så ser frem til å teste ut denne.


Kr 149 på lushnorge.no






Turkish Delight
Roseduftende kroppspolering

Kr 279 på lushnorge.no






3 kommentarer:

  1. Så masse spennende! Fikk lyst å handle på Lush nå!:-P

    SvarSlett
  2. Ja jeg er skikkelig spent:) fikk brazened honey ansiktsmaske i dag, så i kveld blir det minispa!

    SvarSlett