fredag 20. august 2010

Feet Rescue Del II + Konkurranse fortsetter


Nå kommer det du har gledet deg til hele uken...føttene mine!
Hehe, jeg har jo lovet å plage deg med føttene mine i 4 uker fremover og jeg er kjent for å holde det jeg lover.

1 uke i operasjon-redd-føttene-mine er nå gått, og om jeg skal si det selv så må jeg si at jeg ser en ganske klar forbedring fra forrige uke.
Jeg ser jo også at jeg har et godt stykke å gå, men jeg må si meg fornøyd etter 1 uke med halvhjertet fotpleie.

Og tusen takk for alle tips som er kommet inn. 
Husk at konkurransen om å vinne lipgloss fra Mary Kay fortsetter denne uken så la du ikke igjen en kommentar sist så kan du fortsatt gjøre det og være med i trekningen:)



Har forresten planer om å gjøre en twilight-inspirert makeup enten i kveld eller i morgen, høres det spennende ut?

1 kommentar: