onsdag 11. august 2010

Tag: Om fine ting og livet generelt

Tone har tagget meg og jeg skal svare etter beste evne:)

1. Hvilken årstid liker du best?
Våren, uten tvil! Da er det mange fridager og masse å glede seg til

2. Hva er/var dagens middag?
Kylling og pasta

3. Hva var det siste du kjøpte?
Vampyrfangs på Ebay, har planer om å lage en twiglight og trueblood makeuplook:)

4. Hva hører du på nå?
Hvor ubegripelig stille min nye MACmini er:)

5. Hvilke klær i garderoben er dine favoritter?
Uffda, dette er pinlig, men elsker onepiecene mine. De går jo selvsagt under kategorien inneklær!

6. Hva er din favoritt iskrem-smak?
Pistasje

7. Hva synes du om personen som tagget deg?
Jeg "kjenner" ikke Tone så godt, men hun kommer alltid med hyggelige og gode kommentarer:) Besøk gjerne bloggen hennes.

8. Hvis du kunne dratt hvor som helst i verden, i den neste timen, hvor ville du dratt?
Las Vegas!

9. Hvilke språk ønsker du å lære?
Har alltid hatt lyst å lære meg Thai. Kan kun noen enkle fraser, men uttalen blir rett og slett for vanskelig.

10. Hva er din favorittfarge?
Rosa

11. Hvilken bok leser du akkurat nå?
Little Bee

12. Beskriv din personlige stil.
Er heldigvis ingen stilslave, kan godt gå i dress på jobb og onepiece hjemme:)

13. Hva skal du gjøre etter du er ferdig å svare på utfordringen?
Ut å jogge med Jan Banan

14. Hva er ditt favoritt dyr?
Bikkjen min Jan Banan. En sporty, liten cavalier king charles. Og pusene mine Hugin og Munin


15. Hva inspirerer deg?
Blogger, youtube, internett, blader, venner

16. Hva er din favoritt-frukt?
Piel del Sapo melon, nam

17. Nevn noe du VIRKELIG ser frem til.
Jentetur til London i september!!

18. Samler du på noe?
Jeg er nok en liten samler, samler på bøker, sko, scrappeutstyr og makeup

19. Hvis du kunne endret navnet ditt til hva du ville, hva ville det være
Jeg har 2 fornavn og 2 etternavn, kunne godt tenke meg å halvere det. Men Linn lever jeg godt med:)

20. Hvor mange ganger trykker du på Slumre-knappen før du står opp
Som regel 2-3 ganger

21. Hva er din favoritt-lukt?
Synes kaffe lukter utrolig godt selv om jeg ikke drikker det

22. Hva er ditt favoritt-snop?
Har ingen stor favoritt, alt går i grisen

23. Hva er ditt største mote-feilsteg?
Å tro at vonde sko bli bedre å gå med etterhvert. Har skofetisj, men må lære meg at kvalitet lønner seg.

24. Hva er det du bare MÅ se på TV?
Ser nesten ikke på TV, følger ikke med på noen serier...

25. Hva ville du bli da du vokste opp?
Advokat

26. Hva er du mest fornøyd med når det gjelder kroppen din?
Hater kroppen min, men er mest fornøyd med ansiktet.

27. Har du noen fobier?

Ja, høyder! Blir helt sjelven av å gå 2 trinn opp i en stige. Var ikke spesielt happy når mannen lurte meg opp i Tower of Terror i Disney World.






28. Er det noe i livet ditt du virkelig angrer på?
Angrer og angrer...har jo en del ting jeg skulle hatt ugjort, men samtidig så har jeg lært masse av dumme ting jeg har gjort og det har jo formet meg til den jeg er i dag

29.Om du kunne velge EN person, hvem har formet deg mest?
Kan ikke si noe annet enn min far.

30. Hvem er ditt største idol?
Har ingen store idoler, litt trist nesten. Skulle ønske det var en jeg "heiet" på:)

31. Hva er ditt beste barndomsminne?
Italia om sommeren

32. Hva ser du på som de viktigeste faktorene/elementene i ditt liv?
Familie og venner:)

33. Hvor ser du deg selv om 5 år?
Hm, kanskje i mammapermisjon?

34. Hva er det ekleste du noen gang har spist?
Oksetunge synes jeg var sånn helt passe...

35. Hva er ditt stolteste øyeblikk?
Da jeg fikk jobb i TV2 og danket ut 200 andre søkere. DET var moro!

36. Hva er ditt flaueste øyeblikk?
En gang jeg trodde sjefen tulleringte meg og sa han var "Mario from London" og jeg med overdrevet britisk aksent spurte om "would you like a cup of tea". Jeg ble rimelig flau når det viste seg å være en forretningsforbindelse fra London som ringte....

37. Kunne du tenke deg å snakke med noen på “den andre siden” hvis du fikk muligheten?
JA! Skulle gjerne ha snakket med pappa igjen

38. Hvorfor er din bestevenn din bestevenn?
Vips er min bestevenn, vi har hengt sammen i 22 år:) Hun er verdens beste lytter og er snill og kreativ.

39. Hva vil du si er din beste egenskap?
Her måtte jeg spørre min mann, men ha sa spontant: "Dette er en felle og jeg nekter å svare" og så etter litt tenketid...."Kjære det er så mange går ikke an å nevne en", og etter en ny tenkepause "Du er kjærlig, snill og oppmerksom" So there you have it...

Jeg tagger videre:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar