søndag 8. august 2010

Pink Sunday

Måtte jo selvsagt leke meg litt med 88-paletten jeg fikk i posten i går. Følte meg veldig pink og girly-girly i dag så da måtte det bli rosa på meg:)

Har fått meg macmaskin nå så det er litt overgang fra vanlig PC, men satser på at jeg kommer inn i det etterhvert. Har kommet noen gloser i prosessen å få bildene fra kameraet og inn på mac'en. Men bedre sent enn aldri.

Jeg likte veldig godt pigmenteringen på øyeskyggene, den var overraskende god:)

Hvilken søndagssminke har du på deg?


Klem fra Linn

3 kommentarer:

  1. Lilla\ rosa er lekkert!:-) Veldig gøy å leke seg med den paletten, for det er alltid noen nye kombinasjoner som en kan lage!

    SvarSlett
  2. ja, jeg gleder meg skikkelig til å prøve ut masse kombinasjoner der:) Har du noen favorittkombinasjoner fra den paletten?

    SvarSlett
  3. Ja, jeg bruker mye den korallfargede og den knallrøde sammen. Har ikke nummerert dem, men de ligger på rad nr. 3 fra høyre!;-)

    SvarSlett