fredag 6. august 2010

Tjen penger på markedsføring av Sigma makeupbørster

Jeg fikk en mail fra Sigma makeup om at de har startet opp et nytt såkalt affiliate program. Hvilket ganske enkelt betyr at ved å reklamere for Sigma på bloggen din så får du 10% salgsprovisjon for hvert salg du genererer fra bloggen din.

Du får en egen URL du kan bruke og du får også bannere som du kan legge ut slik at alt salget blir sporet. Under "My account" får du full statistikk over hvor mange klikk, og kjøp som har kommet fra akkurat din blogg.

Du kan lese mer om programmet på Sigmamakeup.com

Om du uansett skal kjøpe børster kan det jo være lurt å registerere seg i affiliate programmet og få 10% kickbacl/rabatt også på dine egne kjøp;) Her kan man jo i teorien både tjene OG spare penger! Du må ha en PayPal-konto for å motta utbetalingen av provisjonen.

For ordens skyld, ingen lenker i dette innlegget inneholder min affiliatelink så jeg får selv ingen provisjon:)

Ha en strålende fredag!

Klem fra Linn

1 kommentar:

  1. Skjønner jeg rett nå? Er med i affiliate programmet, får jeg da 10 % om jeg kjøper noe selv? Blir det trekt automatisk eller?

    SvarSlett